Spotify stworzył nowe muzyczne show
Spotify uruchomił oparty na telewizyjnym show program – Traffic Jams – który powstał we we współpracy z platformą multimedialną All Def Digital.
Traffic Jams jest odpowiedzią szwedzkiego serwisu na porozumienie, jakie zawarło Apple Music z Carpool Karaoke o ekskluzywnych premierach tego programu w platformie streamingowej z Kalifornii. Założenia show stworzonego przez Spotify zostały nieco urozmaicone. W każdym odcinku przedstawionych zostanie dwóch artystów: wykonawca i producent. Celem muzyków jest stworzenie w trakcie jazdy samochodem utworu, który zostanie przez nich zagrany tego samego dnia na specjalnym, zamkniętym koncercie. Jak zapowiadają twórcy Traffic Jams, ich dzieło ma połączyć w pary oryginalnych artystów: raperów i producentów w celu stworzenia od podstaw całkowicie nowych piosenek, dając jednocześnie publiczności możliwość zobaczenia od środka proces tworzenia przeboju. Pierwsze odcinki mają dotyczyć wyłącznie muzyków hip hopowych.
– Nasza ekipa w All Def Digital zawsze wykonywała niesamowitą pracę, rozwijając i produkując różnorodne serie programów muzycznych, kulturalnych i komediowych. Traffic Jams – to ekscytujący projekt, który pokazuje prawdziwe talenty – ich intuicję, kreatywność oraz osobowości. Jest tam improwizacja, prawdziwe przedstawienie i jestem pewien, że zostanie stworzonych kilka znakomitych hitów. Uważam, że Spotify jest idealną platformą do tego przedsięwzięcia – stwierdził Russell Simmons, założyciel All Def Digital.
Do tej pory opublikowanych zostało osiem dat premierowych odcinków Traffic Jams. Pierwszy z nich zostanie wyemitowany 4 kwietnia bieżącego roku. Wszystkie będą dostępne w serwisie Spotify, w zakładce Spotify Original Video.
Źródło: musicbusinessworldwide.com