Tu jesteś:
Aktualności

ZPAV :: Dla firm muzycznych - Aktualności

16 sierpnia 2022 r.

Spotify testuje sprzedaż biletów na koncerty

Serwis streamingowy Spotify wprowadza możliwość zakupu biletów na koncerty przez specjalną stronę internetową – Spotify Tickets.

Spotify testuje sprzedaż biletów na koncerty

Serwis streamingowy Spotify wprowadza możliwość zakupu biletów na koncerty przez specjalną stronę internetową – Spotify Tickets.

Jak poinformował „Billboard”, strona ruszyła 10 sierpnia i w chwili obecnej w ofercie znajdują się bilety na koncerty siedmiu zagranicznych artystów. Są to: TOKiMONSTA, Limbeck, Annie DiRusso, Crows, Dirty Honey, Four Years Strong oraz Osees.

Obecnie serwis proponuje jedynie przedsprzedaż biletów w Stanach Zjednoczonych. Spotify nie potwierdziło oficjalnie poszerzenia swojej działalności. Rzecznik prasowy serwisu Carling Farley w oświadczeniu dla The Verge wyjaśnił, że strona jest obecnie testowanym rozwiązaniem.

W Spotify rutynowo testujemy nowe produkty i pomysły, aby poprawić wrażenia użytkowanika. Niektóre z nich są bardziej znaczące, inne służą jedynie jako ważna nauka. tickets.spotify.com to nasz najnowszy test. W tej chwili nie mamy żadnych dalszych wiadomości na temat przyszłych planów.

Bilety na wydarzenia można nabyć za pomocą karty debetowej albo kredytowej, przy jednoczesnym posiadaniu konta w Spotify. Nie ma także możliwości ich wydrukowania – aby odebrać bilety, trzeba przedstawić potwierdzenie w wiadomości e-mail i ważny dokument tożsamości przy kasie.



Źródło: https://dailyweb.pl

ZPAV - Nagroda Muzyczna Fryderyk
Value gap